Tiesa.com, Metro.co.uk   |   2019-06-11

Tik sugrįžusi į Jungtinę Karalystę mama suprato Graikijos oro uoste palikusi sūnų

© Pixabay.com
Tikriausiai jis galvojo, kad jį palikome tyčia

Po skaudžios vyro netekties Nicola Purdy (48) kasdienybę sau ir vaikams paįvairinti nusprendė atostogomis Kretoje. Į saulėtą salą moteris išvyko kartu su savo sūnumis Jacku (24) ir Alexu (12) bei dukra Darci (11). Tačiau šeimos atostogos nebuvo tokios sklandžios, kaip daugelis tikėtųsi.

Pailsėjus ir pasigrožėjus Kretos gamta atėjo metas grįžti namo. Atvykus į Herakliono oro uosto laukimo salę Jackas, kuriam diagnozuotas autizmas, dėl atsiradusios migrenos ėmė vemti. Jis buvo nuvestas pas gydytoją.
Įsėdus į lėktuvą ir pakilus į orą N. Purdy ir kiti šeimos nariai pastebėjo, kad Jackui skirta vieta lėktuve – tuščia. Tačiau niekas per daug dėl to nesijaudino. Mama manė, kad jos sūnus perkeltas arčiau lėktuvo priekio, kur yra pirmumo teisę turintiems keleiviams skirtos vietos.

Tik nusileidus Jungtinėje Karalystėje ir atsiimant bagažą moteris suprato, kad jos sūnus Jackas yra dingęs. Daugiau nei tris valandas su oro uosto apsaugos, policijos ir Britanijos konsulato pagalba visą teritoriją apieškoję Nicola savo vyriausiojo suns nerado.

Vėliau paaiškėjo, kad Jackas, kuris taip ir nebuvo įlaipintas į lėktuvą, liko Kretoje be paso, mobilaus telefono ar pinigų.

„Atėjo gydytojas, nusivedė jį su savimi, pasiėmė jo įlaipinimo bilietą ir pasakė, kad po apžiūros jis bus pasodintas pirmumo teisę turinčių keleivių vietose, – Metro.co.uk pasakojo Nicola. – Pastebėjau, kad jo jam skirtoje vietoje nebuvo. Mes sėdėjome pačiame lėktuvo gale. Pamaniau, kad jis yra orlaivio priekyje. Nebuvo jokios priežasties, kodėl jis neturėtų būti įsodintas į lėktuvą. Kai nusileidome Kardife, iškart ėjome prie bagažo skyriaus. Laukėme ten gan ilgai, kol nebeliko žmonių. Tada pagalvojau, o kur gi mano sūnus? Tikriausiai jis galvojo, kad jį palikome tyčia. Buvo baisu.“

Jackas galiausiai grįžo į Jungtinę Karalystę. Jį lydėjo oro linijų vadybininkas.

„Kai jis oro uosto taksi grįžo namo, nesuvaldžiau ašarų, – tęsė moteris. – Manau, kad „TUI“ oro linijos turėtų mums atlyginti žalą ir užtikrinti, kad taip daugiau niekam nenutiktų.“
„Apgailestaujame dėl to, kad N. Purdy sūnus oro uosto laukimo salėje sunegalavo. Mums įsitikinus, kad jis grįžo iš ligoninės ir liko oro uoste, mes nesitraukėme nuo jo ir užstikrinome, kad jis grįžtų į JK ir iš oro uosto pasiektų namus. Visas išlaidas padengėme, – sakė oro linijų atstovas. – Mes nuolat tiesiogiai bendravome su N. Purdy ir pranešėme jai apie situaciją.“